آموزش سرچ کنسول

ساخت وبلاگ

طبق نظریه‌ گوگل در موقعیت ایده‌آل، سرعت بارگذاری اینترنت‌ تارنما شما می بایست ۱ ثانیه و یا این که کمتر از آن باشد. ابزارهای تجزیه‌وتحلیل گوگل همانند سرچ کنسول، به شما اذن می‌ دهند تا بتوانید نظارت نمایید که برای ارتقا سرعت وبسایت خویش، چه کارهایی را می بایست ایفا دهید. با پژوهش خطاهای جانور در وبسایت خویش با استعمال از این ابزار و رفع آنها، می‌توانید سرعت لود سایت خویش را ارتقاء دهید.

آموزش سرچ کنسول

آکادمی رایا پارس

۷- تصویب نقشه وب سایت در گوگل
یک کدام از دیگر از تجهیزات فوق العاده گوگل سرچ کنسول، تصویب نقشه تارنما در گوگل میباشد. با به کار گیری از این ابزار می‌توانید نقشه وبسایت خویش را به طور معین تری تصویب فرمائید. تا موتورهای کاوش و خزنده ها بتوانند با سرعت بیشتری به همه صفحه ها وبسایت شما خزش نمایند.

پیشنهاد میشود در اولِ فعالیت و قبل از هر چیزی نقشه سایت خویش را با استعمال از ابزار گوگل سرچ کنسول، در‌این موتور کاوش به تصویب برسانید.

نقشه وب سایت راهی برای اکران نصیب‌ های گوناگون وب سایت شما به گوگل میباشد. گوگل قسمت های متعدد تارنما شما‌را فهرست‌ بندی کرده و در نتیجه ها کاوش قرار میدهد. اما این در شرایطی‌که میباشد که شما نسبت به تصویب نقشه وبسایت خویش در گوگل مبادرت کرده باشید.

۸- تحقیق وبسایت از دید وجود بدافزارها
یک کدام از تجهیزات و کاربردهای فوق العاده ابزار گوگل وبمستر تولز یا این که به عبارتی سرچ کنسول یاری به ارتقا امنیت بیشتر وبسایت میباشد. هر وقتی که وب سایت شما در معرض خطر قرار گرفته و یا این که با یک خطای اساسی مواجه گردیده باشد، از روش نشانی اینترنتی و کنسول گوگل، یک پیام راجع‌به خلل بوجود آمده اخذ خواهید کرد. معمولا چنانچه گوگل خلل امنیتی را پیدا نماید، به بازدیدکنندگان اینترنت‌تارنما نیز پیغام هشداری اکران داده میدهد تا از آن ها نیز حفظ نماید.

مطالب موثر  روش ساخت ادان دامنه در سی‌ پنل
این پیغام اشتباه تاهنگامیکه شما غلط، ویروس با بدافزار مربوطه را شناسایی و رفع نمائید، وجود خواهد داشت. طبق اطلاعیه های جانور و آماری که گوگل ارائه داده میباشد، این قابلیت در سرچ کنسول بهبود یافته میباشد.

به‌این مضمون‌ که‌این ابزار از این پس به طور دقیقتر، مشکلات و اشتباهات جان دار در سایت را نظارت کرده و داده های عددی ظریف تری ارائه می‌دهد. بعضا از گونه های گزارش‌های امنیتی که سرچ کنسول میتواند اکران دهد عبارتند از:

بدافزارها
صفحه ها فیشینگ
دانلود فولدر‌های مخرب
دانلود های غیرمعمول و ناخواسته
و غیره.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, آکادمی رایا پارس, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 79 تاريخ : دوشنبه 7 آذر 1401 ساعت: 12:49